Apmokėjimas tarptautine PayPal sistema Atsiskaitymas mokejimai.lt mokėjimų sistema

Keitimas bei grąžinimas

Prekės nekeičiamos ir negrąžinamos.

Nekokybiškas prekes galima pakeisti: Lietuvoje per 14 dienų; Europos sajungoje ir kitose šalyse per 30 dienų nuo prekės pristatymo pirkėjui dienos, vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

Nekokybiškas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats į EROShop.lt parduotuvės ofisą Kaune (dėl atsiėmimo tiesiog paskambinti tel.: +37069969396), arba atsiųsti savo pasirinkto arba mūsų kurjerio paslaugomis vienu iš nurodytų adresų, Pirkėjui apmokant grąžinimo išlaidas. Kartu su grąžinama preke prašome pridėti prekių grąžinimo aktą. Siunta turi būti registruojama jei siunčiama Lietuvos paštu. Netinkamas, nekokybiškas su defektais prekes galite grąžinti per 14 dienų. Pinigus už Jūsų įsigytas prekes grąžinsime ne vėliau kaip per 14 darbo dienų. Negrąžinamos tik pristatymo išlaidos.

Jei prekės buvo pristatytos paštomatu - jas galite grąžinti bet kuriame Jums artimiausiame paštomate, nurodę kodą kurį gavote SMS žinute. Detalesnę instrukciją rasite čią - Siuntos grąžinimas per Post24 savitarnos terminalą.

Grąžinant OMNIVA paštomatu nurodykite adresa - Baltų pr. 18, Kaunas. Grąžinant LPEXPRESS - Žemaičių pl. 19 (Statoil), Kaunas.

Gamybinį arba vizualinį broką turinti prekė pakeičiama į kokybišką prekę. Kokybiškos arba panaudotos prekės atgal nepriimamos.

Norėdamas grąžinti prekę(es), Pirkėjas privalo laikytis šių sąlygų:

1. Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje su etikete;
2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3.  Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos, nesubraižytas paviršius. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais;
4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo dokumentą.
6. Jeigu Pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.
7.  Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti Pirkėjui.




Jei registruojatės pirmą kartą

Klientų registracija reikalinga tam, kad mes tiksliai įvykdytume Jūsų užsakymus. Užsiregistruoti galite Jums patogiu būdu: prieš pasirenkant prekę arba po pasirinktos prekės įdėjimo į krepšelį. Asortimento peržiūrai registracija nereikalinga, todėl visa informacija apie prekes, akcijas ir kainas yra prieinama kiekvienam. Jei dar nesate užsiregistravęs ir pageidaujate tai padaryti, spauskite "tęsti".
Prisijungimas


*


*
Priminti slaptažodį




Jeigu Jūs pamiršote savo slaptažodį, įrašykite savo el. pašto adresą į el.pašto įvedimo laukelį ir paspauskite aukščiau esančią nuorodą. Ir mes išsiūsime Jums žinutę el. paštu su nauju slaptažodžiu.

Registracija
*

*

*